miércoles, 10 de junio de 2020

Cites cèlebres

  • “En la fotografia hi ha una realitat tan subtil que arriba a ser més real que la realitat”, Alfred Stieglitz
  • “Consultar les regles de composició abans de fer una fotografia és com consultar la Llei de la gravetat abans de sortir a caminar”, Edward Weston.
  • “La fotografia és l'art de l'observació. Es tracta de trobar una cosa interessant en un lloc ordinari. M'he adonat que té poc a veure amb les coses que veus i molt a com les veus”, Elliott Erwitt.
  • “Descriure és destruir, suggerir és crear”, Robert Diosneau.
  • “Estic sempre perseguint la llum. La llum converteix en màgic l'ordinari”, Trent Parke
  • "Jo no he escrit les regles, perquè haurie de seguir-les”, W. Eugene Smith.
  • “Si pogués dir-ho amb paraules, no aniria tots els dies carregat amb la meva càmera”. Lewis Hine.
  • “Si no tens res a dir, les teves fotografies no diran molt”, Gordon Parks.
  • “La fotografia no pot canviar la realitat però si pot mostrar-la”, Fred Mc Cullin
  • “No puc dir-te quantes fotos m'he perdut, ignorat, calcigat o per qualsevol altra raó, només perquè estava obstinat a obtenir la presa que jo creia que volia”, Joe McNally.

  • “Quina gent t'agrada fotografiar?” La meva resposta és “a les quals vull, a les quals admiro, i a les quals m'odien”, Arnold Newman
  • “La fotografia és, primer de tot, una manera de mirar. No és la mirada mateixa”, Susan Sontag
  • “Quan em sento observat per l'objectiu, tot canvia: em constitueixo en l'acte de «posar», em fabrico instantàniament un altre cos, em transformo per endavant en imatge”, Roland Barthes.
  • “Una sola fotografia pot contenir múltiples imatges”, Donant Moriyama
  • “Tota fotografia és una ficció amb pretensions de realitat”, Joan Fontcuberta
 
  • “La fotografia no és tan fàcil com es pensa a vegades la gent. Quan et demanen una foto, t'exigeixen molta pressa, pensen que és disparar i ja”, Ouka Leele.
  • “Per a poder disparar una foto necessito emocionar-me”, Cristina García Rodero.
  • “El més magnífic de les fotografies és que poden produir imatges que inciten l'emoció basades en un únic tema”, Brassai.
  • “Avui tot existeix per a culminar en una fotografia”, Susan Sontag.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario