Heu de cercar un anunci (Youtube, Vimeo o a las pàgines de les pròpies marques) i omplir la fitxa.
Fitxa (examen)
He penjat exemples d'anuncis dels següents apartats per si teniu dubtes:
- Ritme de montatge: Freixenet (2008-09 natació sincronitzada), Levis (2007, Dangerous Liason), Honda ( the power of dreams)
- Efectes Visuals: Ikea, BMW, LG, Martini, Audi, Twix
- Veu en off: BMW (2011), Línea Directa, Nutella,
- Efectes sonors: CocaCola (Happy taps), Intermon Oxfam (Gael García Bernal)
- Música: Levis, Iberia, Ikea, Gas Natural, Skoda (2010)
- Estereotips: SIDA, Cerveza Norte,
- Animació: AI (signatures), Lotería de Navidad (2015), Greenpeace (orangutans), Heinz,
Coca Cola - Personificació: Lotus (craving cup),
- Stop motion: Olimpus (The PEN story), Lotería , Moleskine Planners,
- Referències culturals: Apple (1984),ghd (2011), Loteria del niño (2018), Chanel nº5 (Train de nuit), Dior, J'adore (2011), Chanel nº5 (the film), Audi ("por siempre jamás")
Gas Natural =anuncios
ResponderEliminarhttp://www.youtube.com/watch?v=HBOObnTfj8I
-Ritme del montatge: normal. a sigut com una historia.
ResponderEliminar-Efectes visuals: no a agut efectes especias an estat en una casa , en un hospital.
-veu en off: no hi ha
-efectes sonors: no. no xerren i nomes hi ha una canço de fons.
-musica:si
-esteriotip: Macdonal. el dia del pare
http://www.youtube.com/watch?v=kF8bEzuWlDM&noredirect=1