Aquí teniu quatre d'aquestes campanyes publicitàries:
Coca Cola "share a coke" 2019. A Australia varen llançar aquesta campanya perquè molta gent jove no havia tastat mai una Coca Cola. Així que varen decidir treure el nom del producte i escriure els noms més comuns a Australia. No es va fer cap publicitat, però la gent va començar a comprar les botelles i penjar les fotos a les xarxes socials amplificant aquesta campanya. Desprès varen fer una campanya perque la gent poguès escollir més noms. Podeu escoltar el comentari de com es va fer la campanya.
La agència Blue Hive va realitzat a l'any 2012 la campanya de llançament del nou model Ford Fiesta amb Facebook e Instagram, per crear consciència sobre les innovadores característiques del automòbil.
La idea va ser convidar als fans a pujar fotografies relacionades amb
una etiqueta definida cada setmana sobre alguna de les característiques del nou Ford Festa. Algunes fotos dels participants van ser exhibides
físicament en showrooms de Ford, i altres en tanques digitals. Com a resultat de la iniciativa es van rebre 16 mil fotos i es consiguieton 120 mil nous fans. (InformaBTL)
Samsung "All eyes on S4", 2013. La companyia aprofita la nova característica del producte nomenada Smart pause (el telèfon detecta quan algú li està mirant) per crear aquesta campanya. A una estació de trens a Zùrich hi ha una aparell i no pots deixar de mirar durant 60 minuts!!!. Si ho aconsegueixes guanyaràs el m´òbil, però no és tan simple com pareix... El vídeo de l'acció es va fer viral.
Kleenex "Feel good", 2011. La campanya va utilitzar facebook per detectar a gent que es queixava d'un constipat, la grip, etc. i els va enviar un paquet amb els seus productes i una capsa de bombons. La sorpresa i gratitut va ser tan gran que varen penjar fotos a Facebbok i l'expansió de la publicitat va ser magnificada per les xarxes socials.
No hay comentarios:
Publicar un comentario